Sklep z usługami graficznymi nr 1 w Polsce.

Sklep z usługami graficznymi numer 1 w Polsce. Szybkie i profesjonalne projekty
poland

Gadżety reklamowe – hit czy kit?

Czym jest gadżet reklamowy?

Jest to niedużych wymiarów przedmiot, który może być zużytkowany przez przedsiębiorstwa lub organizacje w przeznaczeniu promocyjnym, rozpowszechniającym oraz reklamowym. Gadżety reklamowe przeznaczone są do darmowej dystrybucji, a także powinny zawierać znak, tekst lub grafikę, która powinna kojarzyć się z reklamowanym przedsiębiorstwem. Niejednokrotnie można go dostać podczas kupna nowego produktu, zwiedzania targów czy też wizytacji w firmie lub organizacji.

Co się stanie, kiedy zdecydujemy się na zakup gadżetów dla naszych klientów i partnerów biznesowych?

Wykorzystując gadżety reklamowe, skracamy dystans pomiędzy firmą a klientem. Drobny upominek to doskonały wstęp do rozmowy, pretekst do wymiany wizytówek czy umówienia kolejnego spotkania.

Ponadto dbamy o dobre samopoczucie klienta i jego wizerunek. Przekazanie klientowi gadżetu reklamowego wzmacnia w nim przekonanie o jego wyjątkowej pozycji i ważności.

Budujemy także pozytywny wizerunek naszej firmy. Niebanalne gadżety reklamowe dobrej jakości oświadczą światu, że istniejemy na rynku, a po drugie ich charakter może stać się synonimem naszej działalności.

Klient staje się fizyczną reklamą naszej firmy. Dlaczego? Ponieważ posługując się na co dzień np. eleganckim kubkiem, staje się poniekąd ambasadorem naszej marki.

 Czy gadżety reklamowe są jeszcze potrzebne?

W 2015r. Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła wśród firm szerokie badania na temat „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy”. W badaniu brały udział duże, średnie i małe firmy, lecz grupą dominującą (prawie 44%) stanowiły przedsiębiorstwa średniej wielkości. 

Na pytanie dotyczące najskuteczniejszych i jednocześnie najtańszych nośników reklamy, prawie jedna czwarta respondentów wskazała gadżety reklamowe, które postawiono na drugim miejscu tuż za Internetem. Spośród badanych firm aż 70,73% z nich określiło upominki reklamowe jako skuteczny nośnik reklamy. Z kolei jako najczęściej stosowane formy dystrybucji gadżetów wskazane zostało wręczanie upominków kontrahentom oraz akcje promocyjne.

W naszej ofercie posiadamy m.in. koszulkikubki, kubki papierowesmycze oraz torby bawełniane.

Nie czekaj! Zamów już dzisiaj i wzmocnij pozycję swojej marki na rynku!