Opakowania produktowe to jedno z bardziej skomplikowanych zadań projektowych. Nie jest to zwykła ulotka, czy wizytówka, ale niejako zawiera w sobie między innymi ich funkcje, tj. promuje produkt, biznes. Dlaczego projektowanie opakowań bywa skomplikowane? Jest to kwestia zawarcia wszystkich potrzebnych informacji, a następnie przygotowanie do druku. Wszystko musi współgrać z koncepcją graficzną, na wszystko trzeba przewidzieć miejsce, a i tak nie zawsze się to udaje, i projekt jest korygowany w miarę postępu prac.
Najprostsze opakowanie to nazwa i logo, ale trzeba wszystko ułożyć na specjalnym wykrojniku, stąd nawet pozornie proste projekty mogą nie być tanie.
Na szczęście, mamy doświadczenie jeśli chodzi o projekty graficzne opakowań produktowych i nie boimy się takich zleceń. Niemniej jednak, warto mieć na uwadze, że nie są to zlecenia proste, a proces jest czasochłonny i może być drogi.
Obsługujemy pliki cookies. Jeśli uważasz, że to jest ok, po prostu kliknij "Akceptuj wszystko". Możesz też wybrać, jakie chcesz ciasteczka, klikając "Ustawienia".
Przeczytaj naszą politykę cookie