Projektowanie katalogów

Katalogi reklamowe są podstawowym nardziędziem bardziej tradycyjnej prezentacji gamy produktowej i usługowej. Oczywiście mamy internet, ale w przypadku braku zasięgu, prądu, czy ochoty patrzenia w ekran, katalog produktowy staje się bardzo pomocny. To także jedno z narzędzi przedstawicieli handlowych, a dla kontrahentów łatwy sposób na szybkie zapoznanie się z ofertą. Katalog reklamowy lepiej jest mieć niż nie mieć. :)

Projektowanie katalogów reklamowych nie jest bardzo trudne, ale jest czasochłonne. Zaczynamy od stworzenia koncepcji graficznej, która może być prostą formą, a następnie umieszczamy w jej ramach wszystkie treści i materiały. Niezależnie od stopnia zaawansowania projektu graficznego na wszystkie niezbędne treści należy znaleźć odpowiednie miejsce. W przypadku bardziej wyszukanych wizualiów wydłuża się przede wszystkim czas na ich przygotowanie, a czas na rozmieszczenie treści w przewidzianych miejscach pozostaje zazwyczaj ten sam.

Prosty, czy zaawansowany, projekt katalogu lepiej zlecić, gdyż w przypadku samodzielnego jego wykonania i tak może okazać się, że będzie trzeba go przygotować od nowa, ale tym razem w sposób poprawny.

Wyświetlanie jednego wyniku